Social Items

Nama Suami Eina Azman

Alhamdulillah hari ini semalam saya dan suami sudah cucuk dos pertama vaksin. Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman 26 berkata 12 hari lalu merupakan episod paling mendebarkan buat diri dan keluarganya kerana memikirkan keadaan suami.


Eina Azman Kaiser Gurmeet Bergelar Suami Isteri Hiburan Mstar

Menerusi laman Instagram nya Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman 26 pelakon ini berkongsi foto keadaan suaminya yang kelihatan sedang baring secara meniarap kerana keadaannya terkini yang turut memerlukan bantuan oksigen.

Nama suami eina azman. Eina Azman dan suami disahkan positif Covid-19 pada Selasa. Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman berkata tahap kesihatan suaminya semakin merosot sebentar tadi. Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman 26 meminta orang ramai mendoakan kesihatan suaminya agar kembali pulih seperti sedia kala.

Paling mengujakan ibu muda ini melahirkan bayi kembar yang sungguh comel. Air tangan adalah aliran kasih sayang kesungguhan keceriaan dan ketulusan hati seorang wanita yang memasak untuk suami dan anak tersayangSumber Foto Vid. Bagaimanapun selepas dipersoalkan netizen bagaimana dirinya boleh mendapat jalan pintas suntikan vaksin sedangkan dia dan suami bukan tergolong dalam.

Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman berkata tahap kesihatan suaminya semakin mer0sot sebentar tadi. Nama Anak Kembar Datin Paduka Eina Azman. Lebih mengejutkan apabila majlis perkahwinan yang berlangsung pada 900 malam Ahad di Hotel Grand Hyatt diadakan begitu mewah dengan bertemakan konsep.

Assalamualaikum semua saya mohon semua mendoakan kesihatan dan kesejahteraan suami saya Kaiser Gurmeet. Eina mula berkecimpung dalam dunia hiburan lakonan melalui drama 5 Jingga pada tahun 2008 dan nama beliau mula dikenali menerusi drama Mimpi Cinderella di mana beliau memegang watak utama. Nama pelakon Eina Azman kini melonjak naik apabila telah berkahwin dengan orang berada atau golongan VIP pada 31 Ogos 2014.

Thursday November 25 2021. Alhamdulillah syukur sekarang ini suami saya pulang ke rumah mungkin juga daripada doa anda semua yang Allah makbulkan. SELEPAS mengharungi 12 hari penuh debaran akhirnya aktres Datin Eina Azman bersyukur suami Datuk Kaiser Gurmeet sembuh sepenuhnya daripada jangkltan Covld-19.

Berita gembira buat aktres Datin Paduka Eina Azman yang telah selamat menimang cahaya mata pertama pada 19 Februari lalu. M0hon d0akan kesihatan dan kesejahteraan suami. Hasil perkongsian hidup mereka dikurniakan sepasang cahaya mata kembar iaitu Arianna Aubrey.

Foto yang dikongsi Eina selepas menerima suntikan vaksin itu bagaimanapun telah dipadam sejurus dimuat naik. Nama selebriti popular Datin Paduka Eina Azman dan suami tiba-tiba viral di media sosial semalam apabila dia didakwa memotong giliran pengambilan vaksin di salah sebuah hospital di Ipoh. Ia merupakan kejutan yang dibuat Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman 25 bagi meraikan sambutan ulang tahun kelahiran suaminya Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Harden yang ke-41.

Sekaligus menimbulkan keraguan dalam kalangan peminat. Cuma keadaan suami saya kurang ok sebab demam terlalu panas dan oksigen dia turun naik. SATU lagi ujian terpaksa dilalui oleh pelakon Datin Eina Azman dan suaminya Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Harden apabila disahkan positif Covid-19 pada Selesa.

Pemilik nama Ainur Syakina Azman 26 berkata suaminya kini sudah selamat kembali ke rumah mereka pada Khamis dan berada dalam keadaan sihat. Bercerita tentang perasaan bimbangnya dalam. Mohon doakan kesihatan dan.

Eina Azman Instagram - Biodata Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Suami Eina Azman Azhanco The maid actress shared the news on instagram on 31 august. Pelakon Datin Paduka Eina Azman membawa suaminya bersiar-siar melewati ruang udara Kuala Lumpur dengan menaiki sebuah helikopter semalam. PETALING JAYA Pelakon Datin Eina Azman memohon orang ramai untuk mend0akan kesihatan suaminya Datuk Kaiser Gurmeet Abdullah yang p0sitif c0vld-19 semalam.

Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman berkata tahap kesihatan suaminya semakin mer0sot sebentar tadi. Eina atau nama lengkapnya Ainur Syakina Azman 26 berkongsi satu hantaran status di Instagram memaparkan dirinya dan suami dikatakan berada di sebuah hospital selepas selesai disuntik vaksin. Datin Ainur Syakina Eina Azman lahir 13 Mac 1995 ialah seorang pelakon.

PARAS oksigen yang semakin menurun akibat Covid-19 suami kepada pelakon Datin Eina Azman iaitu Datuk Kaiser Gurmeet Abdullah dimasukkan ke sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur pada Rabu. PETALING JAYA Pelakon Datin Eina Azman memohon orang ramai untuk mend0akan kesihatan suaminya Datuk Kaiser Gurmeet Abdullah yang p0sitif c0vld-19 semalam. Foto yang dikongsi Eina selepas menerima suntikan vaksin itu bagaimanapun telah dipadam sejurus dimuat naik.

Datin Paduka Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman kini berusia 26 tahun dan bergelar isteri kepada usahawan Datuk Paduka Kaiser pada 31 Ogos 2014. PETALING JAYA Pelakon Datin Eina Azman memohon orang ramai untuk mendoakan kesihatan suaminya Datuk Kaiser Gurmeet Abdullah yang dijangkiti positif Covid-19 semalam. Home Unlabelled Eina Azman Instagram - Biodata Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Suami Eina Azman Azhanco The maid actress shared the news on instagram on 31 august.

Isu Kontroversi Nama selebriti popular Datin Paduka Eina Azman dan suami tiba-tiba viral di media sosial semalam apabila dia didakwa memotong giliran pengambilan vaksin di salah sebuah hospital di Ipoh. Semoga cepat sembuh buat. Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakini Azman memberitahu dia mengalami gejala demam dan batuk manakala suaminya mengalami demam panas dan oksigen tidak menentu.

Isu tersebut menjadi tular selepas Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman berkongsi hantaran memberitahu dia sudah divaksin sekaligus mencetus persoalan dikalangan netizen yang mendakwa seleriti ini memotong giliran pengambilan vaksin. Biodata Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Harden suami Eina Azman. Pada tahun 2018 beliau bakal membintangi drama berjudul Doa Ku Mohon yang bakal.

Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman 26 meminta orang ramai mendoakan kesihatan suaminya agar kembali pulih seperti sedia kala. Meskipun ditimpa saat sukar ketika ulang tahun perkahwinannya ibu kepada dua orang anak itu tetap kekal positif dan menerima ketentuan Allah dengan berlapang dada. Sekaligus menimbulkan keraguan dalam.

PARAS oksigen yang semakin menurun akibat Covid-19 suami kepada pelakon Datin Eina Azman iaitu Datuk Kaiser Gurmeet Abdullah dimasukkan ke sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur pada Rabu. Diimbas balik bila memikirkan keadaan suami saya.


Eina Azman Bidas Kenyataan Netizen Mengenai Suami Media Hiburan


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar