Social Items

Watak Pu Azman Dalam Sweet Dream

Drama arahan Michael Ang ini bakal menemui penonton pada tahun 2019. Sean Lee Nina Juren Yuna Rahim Roy Azman Yusuf Bahrin Nazs Sally PU Azman Didi Astillah Michael Ang WATAK PELAKON Mira Filzah sebagai Puteri Ben Amir sebagai Qash Adam Sean Lee sebagai Karl Nina Juren sebagai Laila Yuna Rahim sebagai Cempaka Yusuf Bahrin sebagai Amar Nasz Sally sebagai Farah PU Azman sebagai.


Bukan Sebab Bayaran Semata Mata Pu Azman Ada Syarat Terima Tawaran Jadi Duta Produk Hiburan Mstar

Sweet Dreams Episod 5 Tonton Sweet.

Watak pu azman dalam sweet dream. Mira Filzah sebagai Putri Ben Amir sebagai Qash Adam Sean Lee sebagai Karl Nina Juren sebagai Puan Laila. Siapa yang tidak kenal dengan pelakon tampan ben amir selepas gandingannya bersama aktres mira filzah menerusi drama sweet dream mula menjadi fenomena sehingga. Menampilkan gandingan Ben Amir dan Mira Filzah.

2882019 Tonton Drama Sweet. Yuna Rahim sebagai Cempaka Nasz Sally sebagai Farah PU Azman sebagai Cik Man Didi Astillah sebagai Melissa. SWEET DREAMS lakonan MIRA FILZAH dan BEN AMIR trending.

Mira Filzah sebagai Putri Ben Amir sebagai Qash Adam Sean Lee sebagai Karl. Nantikan drama diinspirasikan daripada novel Sweet Dreams karya Acik Lana yang bakal disiarkan di slot MegaDrama saluran Astro Ria. Paling terkini Yuna bakal muncul dalam drama rantaian Sweet Dreams yang akan ke udara di slot Megadrama Astro Ria.

5 Ogos 2019 WAKTU SIARAN. SINOPSIS SWEET DREAMS Puteri seorang gadis bisu yang diberi gelaran Ratu Kelam Kabut atau Minah Clumsy sudah cukup sinonim dengan dirinya sejak kecil. Dibintangi oleh para pelakon antaranya mira filzah ben amir sean lee nina juren yuna rahim roy azman yusuf bahrin nazs sally pu azman dan didi astillah.

Ustaz Baru Nak Start namun apa yang pasti watak beliau sebagai Tuan Fadil dalam Sweet Dream. Drama adaptasi daripada novel Sweet Dreams karya Acik Lana menggantikan drama Setelah terlafaznya akad itu yang disiarkan di slot MegaDrama saluran Astro Ria. Ben Amir Dan Mira Filzah.

EPISOD PENUH Sweet Dreams - EP2 Mira FilzahBen AmirSean LeePU Azman Gadis dalam mimpi kini di depan mataApa yang Qash akan buat bila dah bertemu PuteriNak tahu korang kena layan la Fri Aug 09 2019. Sweet Dreams Episod 19 Sweet Dreams EP 19 Tonton Sweet Dreams. Puteri dan Qash dua orang yang mempunyai personaliti berbezaTapi mereka ditemukan dengan satu peristiwa yang mengejutkanJom layan drama terbaru di Astro Ri.

Bakal menemui penonton bermula 5 Ogos 2019 setiap Isnin hingga Khamis pukul 10 malam. Drama Sweet Dreams Astro Mira Filzah Ben Amir. Biodata Dan Latar Belakang Pendakwah PU Azman.

Slot MegaDrama - Astro Ria 104 Astro Ria HD 123 PENULIS NOVEL. Michael Ang PRODUKSI. Pelakon jelita Mira Filzah mengakui watak Putri yang dijayakan olehnya dalam drama bersiri Sweet Dreams banyak memberi cabaran tersendiri.

Menampilkan gandingan Ben Amir dan Mira Filzah. Tonton Drama Sweet Dreams Episod 15 NANTIKAN drama bersiri terbaru yang juga merupakan adaptasi novel Sweet Dreams hasil karya Acik Lana yang bersiaran mulai 5 Ogos 2019 di slot MegaDrama Astro Ria. APABILA menyebut nama PU Azman atau Cik Man pasti terbayang di mata anda seorang lelaki yang sering tampil berjubah dan berkupiah sesuai dengan gelarannya sebagai Juara Pencetus Ummah PU musim ke-2 yang dianjurkan astro Oasis pada tahun 2014.

Nantikan drama SWEET DREAMS diinspirasikan daripada novel Sweet Dreams karya Acik Lana yang bakal disiarkan di slot MegaDrama saluran Astro Ria. Siri ini bersiaran dalam slot MegaDrama pada setiap Isnin hingga Khamis 1000 malam. Bakal menemui penonton bermula 5 Ogos 2019 setiap Isnin hingga Khamis pukul 10 malam.

Mira Filzah Ben Amir Sean Lee Nina Juren. Acik Lana PENULIS SKRIP. Menampilkan gandingan Ben Amir dan Mira Filzah.

- Habis semua tiang dan dinding dia langgar malah sudah banyak kali dia jatuh tertonggeng ke dalam longkang. Bernasib malang atau dia memang punya masalah koordinasi fizikal tidak seimbang. Isnin-Khamis 1000 malam SIARAN TV.

Malah sudah banyak kali dia jatuh tertonggeng ke dalam. Bakatnya dicungkil menerusi rancangan TV realiti terbitan ASTRO Pencetus Ummah musim kedua. Drama Sweet Dreams Tonton Full Episode 1 Hingga Episode 20 Akhir Drama Sweet Dreams suatu ketika dulu sangat hangat diperkatakan hingga mampu meraih jumlah tontonan yang sangat tinggiKetika drama Sweet Dreams ini mula ditayangkan dulu dari episode 1 hingga episode 20 Akhir ramai yang telah menontonnya tanpa miss setiap hari dari Isnin.

Annuar Mamu Vies PENGARAH. Sean Lee Nina Juren Yuna Rahim Roy Azman Yusuf Bahrin Nazs Sally PU Azman Didi Astillah WATAK PELAKON. Pembabitannya menggalas peranan kecil dalam beberapa drama pendek membawa kepada peluang menjadi antara pelakon pelapis dalam dunia hiburan.

Dibintangi pelakon cantik Mira Filzah sebagai Putri bersama Ben Amir sebagai Qash Adam dan ramai lagi. Habis semua tiang dan dinding dilanggar malah sudah banyak kali dia jatuh tertonggeng ke dalam longkang. Saksikan drama terbaru Sweet Dreams yang diadaptasikan dari novel Sweet dreams karya Acik Lana yang bakal bersiaran di slot Megadrama Astro Ria.

Bakal menemui penonton bermula 5 Ogos 2019 setiap Isnin hingga Khamis pukul 10 malam. Dibintangi oleh para pelakon antaranya mira filzah ben amir sean lee nina juren yuna rahim roy azman yusuf bahrin nazs sally pu azman dan didi astillah. Naira si gadis garang dan selalu berwajah masam.

Drama arahan Michael Ang yang diinspirasikan daripada novel Sweet Dreams karya Acik Lana ini menampilkan gandingan Ben Amir dan Mira Filzah bersama barisan pelakon lain seperti Sean Lee Nina Juren Yuna Rahim Yusuf Bahrin Nasz Sally PU Azman dan Didi Astillah. Pu azman muncul sebagai tuan fadhil dalam drama sweet dreams lakonan mira dan ben amir. Juita Viden Sdn Bhd PELAKON.

SWEET DREAMS TARIKH TAYANGAN. Bukan itu sahaja fesyen mira filzah yang memegang watak putri dalam drama itu turut mencuri perhatian. Bakatnya dicungkil daripada rancangan Pencetus Ummah musim kedua pada Disember 2014.

Follow admya di facebook nanti admya update lagi ye. Biodata Yuna Rahim Pelakon Drama Sweet Dreams. Sean Lee Nina Juren Yuna Rahim Roy Azman Yusuf Bahrin Nazs Sally PU Azman Didi Astillah WATAK PELAKON.

Remy ishak born mohammad zalimei bin ishak on 11 april 1982 is a malaysian actor who was born in melaka. Kesengsaraan dialami pada zaman silam membuatkan dia kemurungan dan hidup dalam pengasingan. Novel karya acik lanaso sweetupdated ep 20.

Novel Sweet Dreams karya. Membawakan karakter gadis yang mempunyai masalah percakapan dan harus berkomunikasi menerusi bahasa isyarat Mira juga mengubah cara pemakaian untuk menampilkan sesuatu yang berbeza. Azman Syah Alias atau lebih dikenali sebagai PU Azman ialah penceramah bebas pengacara dan pelakon Malaysia.

5 styles hijab tutorial 2019 mira filzah sweet. Di bawah arahan Michael Ang kali ini dia bekerjasama dengan beberapa lagi nama terkemuka seperti Mira Filzah Ben Amir Sean Lee Nina Juren Roy Azman Yusuf Bahrin Nazs Sally PU Azman dan Didi Astillah.


Lawak Sial Ramai Yang Terhibur Dengan Ig Stories Pu Azman Ini


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar